środa, 16 grudnia 2015

Świąteczna cyfrowa środa;-)

Cześć!
Dziś mamy środę a wiadomo każda środa na moim blogu to cyfrowa środa gdzie do pobrania są nowe grafiki. A że święta za pasem przygotowałam dla Was coś ekstra! Żeby dłużej nie trzymać Was w niepewności już zdradzam zapowiadaną tydzień temu niespodziankę!
Tadaam... oto ona: stylizowane zawieszki prezentowe w formie wysokiej rozdzielczości pliku do samodzielnego wydruku. Ja już swoje wydrukowałam i użyłam do zapakowania gwiazdkowych prezentów. Jeśli podobają Wam się zawieszki to zapraszam do pobrania.









































A plik do pobrania jest TUTAJ.

Jeśli użyjecie moich etykiet, dajcie znać w komentarzu. Podajcie linka do zdjęć z zawieszkami przy Waszych prezentach! Chętnie zobaczę jak wykorzystaliście moje etykiety.

Na koniec mam dla Was informację, że dzisiaj jest ostatnia cyfrowa środa w tym roku kalendarzowym. Razem z rodziną wyjeżdżam i robię sobie dłuuuugie święta. Kolejna cyfrowa środa będzie już w Nowym Roku. Z tego miejsca życzę Wam radosnych, rodzinnych i białych Świąt Bożego Narodzenia!
Pozdrawiam!
Ania


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie!