piątek, 25 sierpnia 2017

Muszę naładować akumulatory

Cześć!
Tegoroczne wakacje zaliczam do... nieudanych;-( Większość czasu spędziłam w łóżku z kaszlem, katarem i kubkiem gorącej herbaty... Wyjeżdżałam osłabiona po długiej chorobie i najwyraźniejjeszcze niedoleczona bo po paru dniach pobytu poza domem wszystko wróciło. Muszę więc teraz szybko naładować akumulatory bo wakacyjne Słońce nie grzeje już tak intensywnie.

Wakacje zawsze będą mi się kojarzyć z lodami i Słońcem. A ponieważ ostatnio nie miałam za wielu okazji aby skosztować pysznych lodów w blasku Słońca to posiłkuję się lodami papierowymi;-) Oto ich kolejna porcja. Rysowane i malowane przeze mnie. Może nie idealne ale co własne to własne;-)

Hey!
This year's summer holidays was... unsuccessful:-( Most of my summer holiday I spent in bed sneezing and coughing with a cup of hot tea with lemon and honey... I was weak after a long illness before my summer holiday has started and apparently I was not healthy because after a few days everything went back. So now I have to quickly recharge my batteries because the summer Sun does not shine so intensely lately.

Summer holidays always reminds me of ice cream and the Sun. And since I did not have a chance to taste delicious ice cream this year, I made my paper one ;-) Here's another portion. Drawn and painted by me with Copic markers. Maybe not perfect but my own ;-)





Moją lodową kartkę zgłaszam na #21 wyzwanie w Towarzystwie dobrej zabawy. Oto baner wyzwania:



11 komentarzy:

  1. Fajna i do tego bardzo słodka, podoba mi się jej żywa kolorystyka :)
    Mnie też ostatnio dopadło jakieś paskudztwo, za tydzień wyjeżdżam na urlop, a niestety dalej walczę z katarem :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! W takim razie zdrowia życzę bo urlop z chorobą to nie urlop;-(

      Usuń
  2. Lovely summer card. So beautiful. I am going now to eat an ice cream! Ha ha! Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, karteczka urocza, taka namiastka zimnych i słodkich lodów, których pewnie musiałaś unikać ze względu na problemy zdrowotne - Twoje papierowe lody kuszą swoją owocową kolorystyką.
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia i powodzenia w wyzwaniu ;-) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kartka! Podoba mi się ten pomysł z otagowaniem napisu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam
    Super pomysł
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Towarzystwa dobrej zabawy

    OdpowiedzUsuń
  6. Smakowity pomysł :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Towarzystwa Dobrej Zabawy - powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Smaczna praca, dziękuję za udział w zabawia TDZ :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie!