wtorek, 17 listopada 2015

Wyniki urodzinowego candy

Cześć!
I stało się... Właśnie minął rok odkąd napisałam pierwszego posta na tym blogu. Przez ten rok opublikowałam tutaj 95 postów. Stronę blogową odwiedziło ponad 5500 osób. Powstała też strona na Facebooku. Bardzo mnie to cieszy i mam nadzieję, że z równie dużą radością będę obchodzić kolejne urodziny tego bloga;-)

A teraz to na co wszyscy czekają czyli...

































Uwaga, uwaga...Tadam...
































Serdeczne GRATULACJE dla Elżbiety Dworowy! Czekam na maila od Ciebie z adresem do wysyłki. Mam nadzieję, że przydadzą Ci się urodzinowe cukierasy;-)

Wszystkim raz jeszcze dziękuję za zabawę i zapraszam do odwiedzania mojego bloga!

Aha byłabym zapomniała! Nie poprzestajemy świętowania urodzin na tym candy. Już niedługo druga niespodzianka jaką dla Was przygotowałam! Zajrzyjcie koniecznie!

4 komentarze:

  1. Kochana dziękuję z całego serducha, ja to mam jednak szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwyciężczyni, a Tobie świetnych osiągnięć rocznicowych i dalszych sukcesów życzę! Dzięki za zabawę! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie!