środa, 21 czerwca 2017

Are you banana lover?

Cześć!
Ostatnio miałam okazję zrobić taką oto bananową kartkę. Kartka dodatkowo została wyposażona w suwak z zakończeniem sentencji z frontu kartki. Kartka oczywiście mocno nawiązuje do tematyki bananów. Sam rysunek małpki i banana jest mojego autorstwa;-)







A teraz pytanie: kto z Was zna bajkę Curious George? Ciekawska małpka i pan w żółtym kapeluszu? U mnie swojego czasu robiła dużą furorę;-) Polecam!

A tymczasem moją kartkę zgłaszam na diabelskie wyzwanie z Białymi Kruczkami oczywiście na blogu Diabelskiego Młyna. Oto baner wyzwania:


8 komentarzy:

  1. Rewelacja :) trza było jeszcze pokać co pod suwakiem bo ciekawość kobiet....sama wiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha oj tak też bym chętnie zerknęła pod ten suwak:P Kartka świetna, Małpiszon powala;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się tło kartki. I jej prostota w stylu CAS. I że to Twoje rysunki :) a bajki nie znałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna, podziwiam własnoręczne obrazki. Tez jestem ciekawa co pod tym suwakiem (czy on jest jednorazowy?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, suwak jest jednorazowy;-) A co jest pod suwakiem zdradziłam na FB. Zapraszam!

      Usuń
  5. Bajkę znam i również polecam :) Kartka świetna i pokazuje talenty autorki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie!