sobota, 18 listopada 2017

Moje pierwsze...

Cześć!
Nareszcie udało mi się skończyć... moje pierwsze bombki choinkowe w technice decoupage. Długo nosiłam się z zamiarem zrobienia sobie takich bombek. Do tej pory nigdy nie robiłam nic w tej technice i miałam mgliste pojecie co do czego. Ale ciekawość wygrała i tak oto są, moje pierwsze bombki;-) Dokładnie takie jakie zawsze chciałam czyli złote, anielskie i mocno postarzane. A Wy co myślicie?

Hi!
Finally, I managed to finish ... my first Christmas ornaments in the decoupage technique. For a long time, I was thinking about doing such ornaments. So far I have never done anything with this technique and had no idea how to do it right. But my curiosity won, and here they are my first baubles ;-) Exactly what I always wanted to have, gold, angelic and in vintage style. And what do you think?





Moje retro anielskie bombki zgłaszam na retro wyzwanie na blogu Art-piaskownicy;-)


9 komentarzy:

  1. Są przepiękne, bardzo eleganckie i klimatyczne, lubię takie Święta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne:) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe! Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No, jak to są pierwsze Twoje bombki, a decoupage wciąga, to ja nie wiem, jak będą wyglądać następne ;) Wyszło pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne ... moje klimaty. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie!