wtorek, 18 grudnia 2018

W końcu coś świątecznego!

Hej!
Święta już tuż, tuż... Czas na świąteczne dekoracje! Dawno nie robiłam świątecznego wianka więc postanowiłam nadrobić zaległości. Tylko, że mój wianek jest gwiazdką;-) Brzozowe gałązki uformowałam na kształt gwiazdki właśnie i przystroiłam świątecznymi elementami: gałązkami, bombkami, jabłuszkami itp. Znalazł się na niej też czerwony Amarylis, może nie kojarzy się jednoznacznie z Bożem Narodzeniem, ale ma piękny czerwony kolor i bardzo pasował mi do tego projektu! Z resztą oceńcie sami!






A gwiazdka powędrowała do szkoły a konkretnie do klasy mojego dziecka, wprowadzając trochę świątecznego nastroju między szkolne ławki;-)

Ps. Wybaczcie jakość zdjęć, robiłam je wieczorową porą i nie miałam już siły "walczyć" ze światło-cieniem;-)


3 komentarze:

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie!