niedziela, 3 marca 2019

Styczniowo-lutowy offline

Hej!
Dawno mnie tu nie było! Ostatnio w ogóle nigdzie nie bywałam. Odciełam się od wirtualnego  świata prawie totalnie, no może z wyjątkiem paru zdjęć jakie wrzuciłam na Instagrama. Przełom roku obfitował u mnie w wiele nieprzewidywalnych zdarzeń, traumatycznych zdarzeń... Targały mną różne, skrajne emocje. Nie będę Was zanudzać szczegółami ale było źle. Złapałam przysłowiowego "doła" i musiałam się wyciszyć, przemyśleć to i owo, zmienić priorytety, pobyć z rodziną. Tak po prostu... I nim się obejrzałam minęły dwa miesiące. Jak ten czas szybko mija... Kiedyś tego nie zauważałam;-)

Żeby nie było tak ponuro, ogłaszam, że nie znikam! Będę nadal prowadzić bloga, wrzucać swoje prace, inspirować filmikami a także, po dłuższej przerwie wraca cykl #cyfrowasroda #cyberwednesday;-) Już mam pomysł co dla Was przygotuję i mam nadzieję, że wyrobię się do pierwszej środy miesiąca;-) Już teraz zapraszam!
Obiecuje też nadrobić zaległości i odwiedzić Wasze blogi! Nie odcinam się od "craftowania" bo za bardzo to lubię! Może tylko trochę zwolnię, żeby nie przegapić tego co mam tu i teraz;-) Ściskam Was mocno!




10 komentarzy:

  1. Cieszę się, że jesteś. U mnie też okropnie zaczął się rok, ale trzeba żyć dalej. A blog i scrapbooking to też taka miła odskocznia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu dobrze, ze jesteś :) a po nocy przychodzi dzień...będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o tak dobrze, że jesteś ... ale bardzo dobrze rozumiem potrzebę "resetu" ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze ,że wiosna idzie. Trochę słońca i od razu nabieramy weny:) W każdym razie ja tak miewam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam wiosnę gdy przyroda się się budzi po zimowym letargu!

      Usuń
  5. Wracaj wracaj ....czekam na szaloną środę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Spiełam "pośladki" i zapraszam na jutro;-)))

      Usuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie!