sobota, 5 października 2019

Cyfrowa środa: Pani Lily i pewien pan

Hej!
Witam Was październikowo i cyfrowo;-) Biję się w pierś bo zapomniałam, że w tym miesiącu pierwsza środa #cyfrowasroda #cybewednesday przypada tak wcześnie i najzwyczajniej w świecie o niej zapomniałam. Dziś za to przypada międzynarodowy Card Making Day 2019! Mam nadzieję, że z tej okazji wybaczycie mi małe spóźnienie.

Bez zbędnych wstępów, chciałabym Wam pokazać Lily w ślubnej odsłonie i towarzystwie. Nie miałam pomysłu na imię dla tego pana więc na razie pozostaje bezimienny. Gdybyście mieli jakieś propozycje imienia to podzielcie się ze mną.





Jak zawsze, wszystkie niezbędne informacje odnośnie użycia grafik znajdziecie w dziale 
DIGI. Zapraszam! Jeśli macie jakieś propozycje tematów na kolejną cyfrową środę dacie mi znać! Tymczasem pozdrawiam!

As always, all the necessary information regarding the use of graphics are available in DIGI section. Enjoy! If you have any topics or suggestion for the next #cyberWednesday just let me know! Greetings!

3 komentarze:

  1. O raju Aniu ale gratka :) fantastyczna ta Młoda Para , ja się już pierwsza poczestuje :) Lili i "Maurycy" sa fantastyczni :) Myśle, ze już w przyszłym tyg coś zadziałam z tą uroczą parką :) dziękuje , dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! Maurycy to bardzo interesujaca prozycja. Dzieki Aga!!!

      Usuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie!