środa, 22 kwietnia 2020

VIDEO TUTORIAL - Kartka z okazji narodzin


Witam poświątecznie!
Mam nadzieję, że zdrowie i dobry humor wciąż Wam dopisuje! Za oknem piękne Słońce, wiosna i nadzieja na lepsze jutro!
Tymczasem ja dziś przychodzę do Was z nowym filmikiem na kanale YouTube. Znajdziecie tam moją propozycję na kartkę gratulacyjną z okazji narodzin chłopca. Kartka jest utrzymana w stylu marynarskim a wykonałam ją na nietypowej bazie. Zaiteresowani? Jeśli tak to wskakujcie na YouTuba albo obejrzyjcie filmik tutaj! Zapraszam!



A oto mały podgląd kartki:


3 komentarze:

  1. Śliczna karteczka Aniu , wspaniały filmik :) najbardziej rozczuliła mnie ta mała kotwiczka :) usmiechy dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka jest śliczna, bardzo urocza i klimatyczna :) Filmik z przyjemnością obejrzę sobie wieczorem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności :) bardzo mi się podoba :)Świetny filmik :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie!