środa, 3 czerwca 2020

Cyfrowa środa - Lilly w szkole

Cześć!
Tak jakoś się podziało, że wszyscy tęsknią za szkołą, i mali i duzi. Jeszcze parę miesięcy temu nikomu nie przyszłoby do głowy a tu prosze, zamiast cieszyć się zbliżającym końcem roku szkolnego wszyscy dookoła rwą się do szkoły. Już dawno chodził mi po głowie stempelek szkolny i właśnie nadszedł na niego czas. Dziś więc przy okazji #cyfrowasroda #cyberwednesday prezentuję Wam szkolną wersję mojej Lilly. Może przyda Wam się do szkolnych, scrapowych projektów.




Stempelki są w dwóch wersjach, jedna biało czarna do kolorowania a druga już maźnięta digi kolorem;-)




Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu. Jeśli tak będzie koniecznie dajcie znać w komentarzu.

Jednocześnie przypominam tym wszystkim, którzy zawitali w moje blogowe progi po raz pierwszy, że udostępnione za darmo pliki digi są mojego autorstwa a zasady na jakich z nich możecie korzystać znajdziecie w dziale DIGI.
Jak zawsze czekam na Wasze sugestie co do tematyki kolejnej cyfrowej środy. Miłego scrapowania!



All the necessary information regarding the use of free graphics are available in DIGI section. Please respect my rights and follow my instructions. 
If you have any topics or suggestion for the next #cyberWednesday just let me know! Enjoy the new DIGI and happy scrapbooking!

2 komentarze:

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie!