wtorek, 23 czerwca 2020

VIDEO TUTORIAL - Kartka dla nauczyciela z DIGI stemplem


Cześć!
W tym tygodniu nareszcie koniec tego, w połowie zdalnego, roku szkolnego. Mimo początkowych zapowiedzi, w większości szkół zakończenia roku szkolnego nie będzie. Niemniej jednak nauczycielom (mam nadzieję większości) należą się podziękowania za ten wyjątkowo wymagający rok szkolny. Jak? Najprościej czyli wysłać kartkę! Oto moja propozycja kartki dla nauczyciela z użyciem digi stempla. Ciekawi? Zapraszam do obejrzenia!



Jeśli chcesz być na bierząco z nowościami pojawiającymi się na moim kanale na YouTube, zapraszam do subskrypcji;-)

4 komentarze:

  1. Kartka przepięknie wyszła :D Bardzo mi się podoba :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kursik Aniu, fantastyczna karteczka :0 ja w tym roku nic nie robiłam na koniec roku szkolnego. Ale może w przyszłym roku poczestuje się Twoja nauczycielką- jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Ja też nie za wiele, raptem dwie;-) Takie czasy;-

      Usuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie!