wtorek, 22 lutego 2022

UNBOXING - czyli zakupy w Fabrika Decoru

Święta, święta i po świętach... Nim się obejrzałam a z kalendarza wychyla się marzec. A gdzie styczeń się pytam? A gdzie właściwie był luty? Czemu ten czas tak pędzi? W każdym razie powoli oswajam się z myślą, że to już wiosna na horyzoncie, Wielkanoc itp. Zanim na dobre pogodzę się, że w styczniu i lutym AD.2022 nie zdążyłam z kilkoma projektami wrzucam na YouTuba filmik z mojego pierwszego unboxingu. Filmik nagrałam jeszcze w zeszłym roku ale pech chciał, że miałam chwilową niemoc sprawczą w temacie  postprodukcji i musiał on poczekać abym mogła się nim zająć. Jeśli więc jesteście ciekawi moich zakupów w Fabrika Decoru, opinii i wrażeń to serdecznie zapraszam do obejrzenia.






Powyższy filmik znajdziecie również na moim kanale na YouTubie (LINK), na który serdecznie Was zapraszam po więcej inspiracji. Jak zawsze miło mi będzie przeczytać komentarz, uwagę lub propozycję na kolejne nagranie. Tymczasem pozdrawiam Was serdecznie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie!