piątek, 20 listopada 2015

Wyzwanie urodzinowe

Hej!
Dzisiaj świętowania pierwszych urodzin bloga ProjectGallias część dalsza.
Za nami już urodzinowe candy, czas na urodzinowe wyzwanie. Oto baner:























Temat wyzwania:
Zrób kartkę lub inną pracę scrapową o tematyce dowolnej z użyciem jednej (lub kilku) grafik z mojego działu DIGI. Technika i forma dowolna.

Nagroda:
Osoba zwycięskiej pracy otrzyma ode mnie pudełko wspaniałych nagród. A w pudełku znajdują się:





















  • Zestaw wykrojników Spellbinders Classic Scalloped Ovals Large
  • Zestaw kolorowych filcowych motylków 12szt Cat
  • 6 drewnianych kwiatków w kolorze naturalnym
  • Zestaw średnich papierowych róż w kolorze ecru 8szt
  • Zestaw papierowych mini róż w kolorze pomarańczowym 12szt
  • 5 dużych kwiatów w kolorze ecru
  • 3 kolorowe, duże, papierowe kwiaty wykonane przeze mnie
  • Zestaw scrapów motyli małych i dużych
  • Zestaw scrapów okrągłych z falbanką
Warto? Myślę, że tak;-) Zapraszam więc do zabawy!


A oto zasady:
Jeśli chcesz wziąć udział w zabawie utwórz posta na swoim blogu z pracą, zalinkuj swoją pracę używając narzędzia inLinkz pod poniższym postem oraz umieść na swojej stronie powyższy baner. 

Dla tych co nie posiadają bloga zabawa odbywa się równolegle na fanpejdżu fejsbukowym;-) Zapraszam więc na FB. Pozostaw tam komentarz pod informacją o wyzwaniu z chęcią uczestnictwa w wyzwaniu i udostępnij baner wydarzenia na swoim fanpejdżu. 
Nie zapomnij wkleić zdjęcia ze swoją pracą;-)

Każdy uczestnik może zgłosić maksymalnie 3 swoje prace.

Jeśli podoba Ci się mój blog zapraszam do śledzenia! Będzie mi też miło, jeśli polubisz moją stronę na FB.

Do udziału w zabawie zapraszam wszystkich, niezależnie od profesji, wykształcenia, pochodzenia czy zamieszkania;-)

Osoby biorące udział w zabawie wyrażają zgodę na opublikowanie przeze mnie na blogu i FB swojego imienia i nazwiska oraz zdjęcia wygranej pracy!

Zwyciężczyni lub zwycięzca wyzwania zostanie wybrana/ny przeze mnie!

Aha,  prace można zgłaszać do 18 grudnia 2015 (piątek) do północy. Wyniki ogłoszę równolegle na blogu i fejsbuku nie później niż w ciągu 3 dni od zakończenia wyzwania. Zatem do dzieła!

Miłej zabawy!




2 komentarze:

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie!