środa, 3 lipca 2019

Cyfrowa środa - vespa i mamy komplet!

Hej!
No to mamy wakacje...jak na razie upalne... Za parę dni mam zamiar zakopać się nadmorskim piasku i poleniuchować. Tymczasem "wystawiam" ostatnie elementy mojego akwarelowego boxa jakie udało mi się przenieść do wersji cyfrowej. I tak oto moja wersja vespy oraz baloniki i mufinka są dla Was!





A tutaj przypomnienie jak ja ich użyłam KLIK.



Jak zawsze, wszystkie niezbędne informacje odnośnie użycia grafik znajdziecie w dziale 
DIGI. Zapraszam! Jeśli macie jakieś propozycje tematów na kolejną cyfrową środę dacie mi znać! Tymczasem pozdrawiam!
As always, all the necessary information regarding the use of graphics you will find in the DIGI section. Enjoy! If you have any topics suggestion for next #cyberWednesday just let me know! Greetings!

4 komentarze:

  1. Ślicznotki te Twoje digiski :) Jak nie masz problemu z malowaniem twarzy, to może jakąś Parę Młodą np na huśtawce :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie!